TUOTTEIDEN PALAUTTAMINEN

Pyrimme palvelemaan asiakkaita mahdollisimman hyvin ja pitämään kaupassa vain laadukkaita tuotteita, jotta palauttamisia tulisi mahdollisimman vähän.

Asiakkaalla on Kuluttajansuojalain 6. luvun 15 pykälän mukainen oikeus palauttaa verkkokaupasta hankkimansa käyttämätön tuote 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun paketti on ollut noudettavissa postista.

 

PALATUSOHJEET

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan. Myös alkuperäisten tuotelapun tulee olla yhä kiinni tuotteessa. Mikäli tuotteita ei palauteta näiden ohjeiden mukaisesti, ei palautusta voida hyväksyä. Kengät tulee palauttaa alkuperäisessä laatikossa, mikäli toimitettu laatikossa. Huom! Älä liimaa kenkälaatikoihin mitään, sillä myös laatikon tulee olla jälleenmyynti kunnossa.

Liitä palautukseen seuraavat tiedot: nimesi, osoitteesi sekä puhelinnumerosi.Vie asiakaspalautus Postiin.

Palautus osoitteeseen:

Postin automaatti, K-market Pacius,  Paciuksenkatu 25, 00274, Helsinki.Huom! Lisää lähetykseen puhelinnumero 050-4447101.

Palautus on maksullinen postin hinnaston mukaisesti.

Säilytä aina kuitti palautuksesta siihen asti, että olet saanut tuotteesta/tuotteista hyvityksen, muuten emme ole korvausvastuullisia mikäli Posti  hukkaa lähettämäsi palautuspaketin.

Mikäli tuotteessa on virhe, ilmoita siitä meille sähköpostitse osoitteeseen: femeiafashionshop@gmail.com

Palautustapauksissa palautamme asiakkaalle rahat mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.

Tuotteita on oikeus sovittaa, ei käyttää mikäli aikomuksesi on palauttaa tuote/tuotteita. 

 

NOUTAMATTA JÄÄNYT PAKETTI

Noutamaton paketti / vastaanottamisesta kieltäytyminen ei tarkoita samaa kuin asiakaspalautus. Jos jätät tilaamasi tuotteet noutamatta tai kieltäydyt noutamasta pakettiasi, veloitamme siitä toimitus-, pakkaus- käsittely- ja laskutuskuluja enintään 20€. Asiakaspalautus on maksullinen, ellei kyseessä ole tuotevirhe. Lisäksi noutamaton paketti saattaa olla matkalla jopa kuukauden, joten myös palautus maksamistasi/luotolla ostamamistasi tuotteista viivästyy. Palautamme aina takaisin tuotteiden hinnan maksutavalla jolla olet tehnyt tilauksen. Ilmoitamme kuluista ja palautuksesta tilaajalle sähköpostitse. Mikäli kadut ostoa, etkä halua tuotteita, ilmoita siitä meille välittömästi niin lisäkuluja ei tule, mikäli emme ole ennättäneet postittamaan tilaustasi.

 

HUOMIOITAVAA

Emme käsittele muiden verkkokauppojen palautuksia. Mikäli olet epähuomiossa palauttanut toisen verkkokaupan tuotteet meille, tulee sinun välittömästi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.Veloitamme meille aiheutuneista kuluista sekä palautuksen uudelleen ohjaamisesta 20 €.

HUOM! Asiakaspalautusajan jälkeen tehtyjä palautuksia ei käsitellä.

 

PANKKITILINUMEROIDEN KÄSITTELY

Emme tarvitse pankkitilinnumeroitasi mikäli tilaat laskulla tai luotolla. Jos teet tuotepalautuksen, palautamme rahasi rahoitusyhteistyökumppaneidemme kautta nimelläsi ja asiakasnumerollasi. Mikäli olet maksanut ostoksesi käteisellä ja pankkipainikkeita käyttämällä, sinun ei tarvitse antaa meille tilinumeroasi. Maksuntarjoajamme tiedustelevat tilinumerosi sähköpostitse kun olemme käsitelleet palautuksesi. 

 

HENKILÖTUNNUSTEN KÄSITTELY

Emme käsittele tai tarvitse asiakkaiden henkilötunnuksia. Jos tilaat luotolla, ainoastaan luottoyhteistyökumppanimme tai muu vastaava tarvitsee henkilötunnuksen luoton myöntämistä varten. Henkilötunnukset eivät tule meidän tietoomme.

 

TUOTTEIDEN VEROT

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveroa 24%.

 

REKISTERÖITYMINEN

Voit rekisteröityä asiakkaaksemme omin salasanoin, jolloin tilaaminen on jatkossa nopeampaa ja voit käyttää hyödyksesi mahdolliset alennuskupongit- tai koodit.

Rekisteröityminen ei ole pakollista.

 

KYSYMYKSIÄ

Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Vastaamme sinulle vuorokauden sisällä arkipäivisin.

 

MUUTA

Mikäli tilaus-/maksuvaiheessa esiintyy ongelmia esimerkiksi asiakkaan nettiyhteyden kanssa ja tilauksen teko keskeytyy, olettehan yhteydessä meihin. Emme käsittele kesken jääneitä tilauksia, ellei asiakas erikseen toivo niin.

Pidätämme oikeuden peruuttaa asiakkaan tekemän tilauksen ja sulkea asiakastilin ilman erillistä ilmoitusta. Yleensä evääminen on seurausta huomattavasta palautusmäärästä tai toistuvasta palautusehtojen huomiotta jättämisestä.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan tulee tutustua voimassa oleviin ehtoihin aina tilauksen tehdessään.

Käsittelemme asiakastietoja luottamuksellisesti emmekä luovuta niitä kolmansille osapuolille.

 

YKSITYISYYDENSUOJA JA TIETOSUOJAKÄYTÄNTÖ

Femeia Shop verkkokauppa käyttää asiakastietoja vain tilauksen käsittelyyn, toimitukseen, laskutukseen sekä mahdollisesti näihin liittyvien epäselvyyksien selvittämiseen.

Mitään asiakastietoja ei luovuteta kolmannelle osapuolelle.  

 

YLEISTÄ

Femeia Shop verkkokauppa ei lähetä sähköpostitse ns. roskapostia. – Evästeiden (cookies) käyttö sivustolla liittyy ostoskorin toimivuuteen.

Toimituksen mukana voi olla tiedotteita asiakkuuseduista ja tarjouksista.